-->

Merhaba, adım Arda Samet. Oyun,yazılım,blogger meraklısı 16 yaşında bir gencim.

İnternetiniz Çok Mu Yavaş? İnternet Hızlandırma ve Lag Giderme Yöntemleri 2017


İnternet Bağlantınız Çok Mu Yavaş? Videolar Açılmıyor Mu?
Oyunlarda Lag Problemi mi Yaşıyorsunuz?

İnternet Sorunlarını Bu Konu İle %95'e Kadar Çözebilir/Hızlandırabilirsiniz.

NOT: Bir diğer konularımız olan "OYUN HIZLANDIRRMA YÖNTEMLERİ" ve "BİLGİSAYAR HIZLANDIRMA YÖNTEMLERİ" Bakmayı Unutmayın.



* 1. ADIM *

Adım Amacı: " Limitleri Kaldırın "

-> Başlat > Çalıştır > gpedit.msc yazın.
-> Ardından "Yönetim Şablonları" > "Ağ" > "QoS Paket Zamanlayıcısı" Adımlarını İzleyin.
-> Önünüze Çıkan Pencereden "Ayrılabilir Bant Genişliğini Sınırla" Seçeneğine Girin
-> Etkin Seçeneğini İşaretleyip, "Bant Genişliği Sınırı"'na 0 Yazın.



* 2. ADIM *

Adım Amacı: " İnternette Hızlı Gezinmek için DNS "

EN HIZLI DNS ADRESLERI İÇİN TIKLAYIN.
Güncel Olarak En Hızlı DNS Adresini Aktif Edin.

* 3. ADIM *

Adım Amacı: " İnternette Hızlı Gezinmek için VPN "

Herkesin Bildiği "Yasaklı Sitelere Giriş için VPN" Tanımı, İnternet Hızlandırmak İçinde Kullanılabilir.
-> TAVSIYE ETTİĞİM VPN İÇİN TIKLAYIN.

* 4. ADIM *

Adım Amacı: " Ön Bellek Temizleyin. "

-> CMD'yi Açın Ve Aşşağıdaki Kodları Sırayla Girin;

-> ipconfig /flushdns
-> ipconfig /release
-> ipconfig /renew

Yazdıktan Sonra, Bilgisayarınıza Reset Atın.


* 5. ADIM *

Adım Amacı: " Hızlı Bir Modem "

-> Hızlı Bir Modem ile İnternetinizi Hızlandırabilirsiniz.

Sizler İçin Uygun Fiyatlı En İyi Sonuç Alabileceğiniz Modemleri Derledim;



================================

Bu Adımları Uyguladıktan Sonra, Gözle Görülür Bir Fark Olacaktır.

Hertürlü Sorularınız İçin İnstagram'dan DM Atabilirsiniz.
İnstagram Adresim: @exploitmaster

NOT: Bir diğer konularımız olan "OYUN HIZLANDIRRMA YÖNTEMLERİ" ve "BİLGİSAYAR HIZLANDIRMA YÖNTEMLERİ" Bakmayı Unutmayın.