-->

Merhaba, adım Arda Samet. Oyun,yazılım,blogger meraklısı 16 yaşında bir gencim.

Oyun Çok Mu Kasıyor ? İşte Çözüm ! Oyunu Hızlandırma Yöntemleri [RESIMLI]

İlk önce şunu söyleyim. konu tamamen "Profale Oyun Rehberi"'ne Aittir.



Nasıl Bir Farklılık Oluyor ?


1 GB Raminiz varsa 3 GB Ram Varmış Gibi Oynayabilirsiniz.

20 FPS'den 100-120 FPS Cıkabilirsiniz.



Başlayalım...




* 1. ADIM *

Game booster Adlı Programı indiriyoruz.
Bu Program, Oyun Haricinde Çalısan Gereksiz Programları Kapatır. Oyun Hızını %40 - %45 Oranında Arttırır.

Game Booster : Game Booster - TamIndir

1-) Programı İndirip Kurun.
2-) Programı Yönetici Olarak Çalıştırın.
3-) Gelen Ekrana Açmak İstediğiniz Oyunu Sürükleyin.
4-) Simgesi Game Booster'da Gözükecektir. Çift Tıklayın Veya Simgesine Tıklayıp, Güçlendir ve Başlat diyin.





* 2. Adım *


Oyun Ayarlarınızı En Düşüğe Alacağız.

Türkçe : Düşük - Çok Düşük
İngilizce : Low - Very Low

Graphic : Very Low    --> Böyle Very Low Sekmesi Mevut ise onu seçin eğer yoksa Low'u Secin.


Böyle tüm ayarları Very Low Yapiyoruz. Eğer Very Low Sekmesi Yoksa, Low Sekmesi Kesin Vardır Onu İşaretleyin...


Bu Ayarlari Bu Sekmelere Uygulayin.. (Genelde Oyunlarda Böyledir.) : Options > Video Settings    //   Options > Sound 

Sound Sekmesinde Bağzen Böyle Olabiliyor :   Ses Kalitesi : Yüksek Bunu Normal veya düşük yapin..

Video Settings'ten Çözünürlüğü 800x600 Yapiniz Bu En Önemli Değerdir.
Eğer 800x600 Yoksa 640x480 Vardır. Onu İşaretleyin...


* 3. ADIM *


Bilgisayar Çözünürlüğünüzü Düşürünüz.


Masaüstüne Sağ Tıklayın > Ekran Çözünürlüğü > En Düşüğe Alınız. ( Genelde 800x600 veya 640x480 Olur. )


* 4. ADIM *

Bu En Önemli Adımdır. Oyunumuza CPU + Ram Vereceğiz..


Oyunu Açın. Sonra Oyunu Asağıya Alın. Görev Cubuğuna Sağ Tıklayıp Görev Yöneticisini Başlatın...

Oyununuzu Bulup Sağ Tıklayın. Öncelik Ata > Yüksek Yapın. 

* 5. ADIM *


NOT: Bir diğer konumuz olan "BİLGİSAYAR HIZLANDIRRMA YÖNTEMLERİ" ve "İNTERNET HIZLANDIRMA YÖNTEMLERİ" bakmayı unutmayın..









32 yorum:

  1. game booster üyelik istiyo

    YanıtlaSil
  2. Oldu olacak oyunu siyah beyaz ayara getirip oynuyalım

    YanıtlaSil
  3. ulan zaten lowa alınca ayarları düşürünce zaten oyun kasmıyor bizim amacımız oyunu yüksek kaliteyle hızlı oynamak boşuna prim yapmayın amk siktirin gidin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PC'ye uçak modu ekletip seni tatile de yollayalım mı?

      Sil
  4. gene aynı payday the heist oynamak istemiştim 6-7 fps veriyo dediğiniz yarları yaptım gene aynı

    YanıtlaSil
  5. oyunu yeni açan biligisayarlarda kasması normla ilk giridimde 16 fps alıyordum 1 saat gibi oynayınca low ayarlara sonra eski ayarlara geçtim kasması yok 30 fps rahat alıyorum
    ram:2
    ekran:1 gb gt210 :D

    YanıtlaSil
  6. kardeş zaten oyunun herşeyini low yaparak oynasan ve çözünürlüğüde düşürsen 3310 da gta 5 oynarsın amk

    YanıtlaSil
  7. oncelik ata yüksek diyom eylem tamamlanamadı diyo bende yuna girdiğimd e 220 çıktı oyuna girince 12 iye düştü

    YanıtlaSil
  8. Abi su 4 ducun yapamadim nende ingilizce nasil yapayim high yaoiyom hata cikiyor

    YanıtlaSil
  9. Abi su 4 ducun yapamadim nende ingilizce nasil yapayim high yaoiyom hata cikiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. high yüksek demek dostum yüksek kalite veya yüksek özellikte oynayışı açmışsın heralde sen

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wqeqw Bu Yorum Yazar Tarafından Sİkildi

      Sil
    2. bu yorum yazar tarafından sikildi

      Sil
  11. kardeşim ben görev yöneticisini açıp oyunu bulup sağ tık yaptım ancak öncelik ata'yı bulamadım nerede yazıyor öncelik ata ? lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunu bulup sağ tık yapın üstünden sonra öncelik ata yazar ona tıklayıp yükseği seçin bu kadar basit

      Sil
  12. lan oyunda LOW ayar yok neyin kafası amk :d

    YanıtlaSil
  13. CS:GO İÇİN DENEDİM 30 FPS DEN 70 FPS YE YÜKSELDİ DENEYİN

    YanıtlaSil
  14. öncelik ata ne demek 4.adım

    YanıtlaSil
  15. abi game boosterın hangi sürümü dahi iyi

    YanıtlaSil
  16. Oyun Çok Mu Kasıyor ? Işte Çözüm ! Oyunu Hızlandırma Yöntemleri [Resimli] >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Oyun Çok Mu Kasıyor ? Işte Çözüm ! Oyunu Hızlandırma Yöntemleri [Resimli] >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Oyun Çok Mu Kasıyor ? Işte Çözüm ! Oyunu Hızlandırma Yöntemleri [Resimli] >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil
  17. Oyun Çok Mu Kasıyor ? Işte Çözüm ! Oyunu Hızlandırma Yöntemleri [Resimli] >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Oyun Çok Mu Kasıyor ? Işte Çözüm ! Oyunu Hızlandırma Yöntemleri [Resimli] >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Oyun Çok Mu Kasıyor ? Işte Çözüm ! Oyunu Hızlandırma Yöntemleri [Resimli] >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK O5

    YanıtlaSil