-->

Merhaba, adım Arda Samet. Oyun,yazılım,blogger meraklısı 16 yaşında bir gencim.

Bilgisayarınız Çok Mu Kasıyor? Bilgisayar Hızlandırma Yöntemleri 2017



Bilgisayarınız Çok Mu Kasıyor? Oyunlar Kasıyor Mu? 

Kasma Sorunlarının %95'ini Aşşağıdaki İşlemleri Uygulayarak Basit Bir Şekilde Çözebilirsiniz.

NOT: Bir diğer konumuz olan "OYUN HIZLANDIRRMA YÖNTEMLERİ" ve "İNTERNET HIZLANDIRMA YÖNTEMLERİ" bakmayı unutmayın..



* 1. ADIM *

Adım Amacı: " Gereksiz Dosyaları Temizleme v1 "

-> Başlat > Çalıştır > %temp% yazın.
-> Açılan Klasördeki Tüm Dosyaları Silin.(Bazı Dosyalar Silinmez ise "Atla" Diyin.)

* 2. ADIM *

Adım Amacı: " Gereksiz Dosyaları Temizleme v2 "

-> Başlat > Çalıştır > temp yazın.
-> Açılan Klasördeki Tüm Dosyaları Silin.(Bazı Dosyalar Silinmez ise "Atla" Diyin.)

* 3. ADIM *

Adım Amacı: " Gereksiz Dosyaları Temizleme v3 "

- İndirme İşleminden Sonra Programı Kurun.
- Programı Açtıktan Sonra Temizliğe Başla Butonuna Basın.

NOT: Kayıt Defterinide Temizleyin.

* 4. ADIM *

Adım Amacı: " Disk Temizleme "

-> Bilgisayarımı Açın ve Yerel Disk (C)'ye Sağ Tıklayıp Özellikler Diyin.
-> Açılan Pencereden "Diski Temizle" Butonuna Basın.
 


* 5. ADIM *

Adım Amacı: " Açılışı Hızlandırma "

-> Görev Yöneticisini Açın.
-> Üsteki Sekmelerden Başlangıç'a Gelip Gereksiz Uygulamaları Devre dışı Yapın.


================================

Bu Adımları Uyguladıktan Sonra, Gözle Görülür Bir Fark Olacaktır.

Hertürlü Sorularınız İçin İnstagram'dan DM Atabilirsiniz.
İnstagram Adresim: @exploitmaster

NOT: Bir diğer konumuz olan "OYUN HIZLANDIRRMA YÖNTEMLERİ" ve "İNTERNET HIZLANDIRMA YÖNTEMLERİ" bakmayı unutmayın..